Jungle tocht nummer twee - Reisverslag uit Sario Utara, Indonesië van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu Jungle tocht nummer twee - Reisverslag uit Sario Utara, Indonesië van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu

Jungle tocht nummer twee

Door: Saranda & Eva

Blijf op de hoogte en volg Saranda & Eva

18 Juli 2012 | Indonesië, Sario Utara

Lieve thuisblijvers,

Hoe is het daar in Nederland? Missen jullie ons al een beetje? :)

Deze week is tot nu toe voor ons heel rustig, Kim is er deze week en heeft Engels les gegeven in ons klasje en brieven van haar leerlingen vanaf het Farelcollege uit gedeeld. De manier waarop onze middelbare school studentjes hier mee om gingen was mooi om te zien! De motivatie en het enthousiasme straalde er helemaal van af! In eerste instantie was het de bedoeling om dinsdag in de les de brief terug te gaan schrijven, wat bleek nu, heel ons klasje was op dinsdag aanwezig en had thuis al een leuke brief terug geschreven! Super mooi om te zien dat er dan zo'n gedrevenheid is om uit eigen initiatief daar mee aan de slag te gaan! Heel leuk!

Vandaag hadden wij weer een jungle tocht, dit keer met het jongste klasje van Sanne. Net zoals de vorige keer was het weer een leuke ervaring en werden er door de kleine kids weer veel vruchten aan ons gepresenteerd.

Tot nu toe hebben we de regent telkens gemist en zijn wij hier dus helaas nog niet op bezoek gegaan.
Hopelijk lukt dit ons zo snel mogelijk! Morgen gaan wij met zijn allen een presentatie / workshop ochtend houden voor de lokale docenten van basisscholen en middelbare scholen. Dit om ze vanuit ervaring en kennis te leren hoe het onderwijs ook anders kan dan op de traditionele oude stempel wijze. Hopelijk wordt dit een succes maar daar gaan we natuurlijk wel van uit!

Tot zover voor deze avond, wij duiken lekker ons bed in om onze welverdiende nachtrust te pakken!

Groetjes, kus en knuffel,

Saranda & Eva

• 18 Juli 2012 - 19:20

Opa G En Oma S :

geweldig te horen hoe jullie genieten van alles wat jullie meemaken.
    dit vergeet je je leven lang niet meer.
    dat jullie een steentje bijdragen aan aan de opbouw van dit land.
    jullie doen goed werk, we zijn trots op jullie.
    Saranda en Eva groeten van ons uit Spijkenisse.

• 19 Juli 2012 - 06:33

Dik:

Hoi meiden,
    De elektriciteit en de internetverbinding hier in Bunaken is niet erg stabiel, konden dus een poosje jullie blog niet volgen. Nu verbinding ,dus snel even een berichtje.
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen daar en ik vind het steeds spannender worden. Leuk dat elkaar morgen ook treffen in Sprong. Grtz ook van Kathy.

• 21 Juli 2012 - 12:14

OpaG/omaS:

Saranda en Eva, wij hebben van ma gehoord dat jullie al heel veel foto's gemaakt hebben.nu is onze vraag moeten wij nog rollejes komen brengen?
    We horen het wel?!
    groeten vanuit Spijkenisse