Aangekomen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu Aangekomen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Singapore

Door: Saranda & Eva

Blijf op de hoogte en volg Saranda & Eva

04 Juli 2012 | Singapore, Singapore

Eergisteren zijn we alweer vertrokken en begonnen aan de lange reis naar Singapore. Gisteren zijn we hier uiteindelijk aangekomen!!

Om 15:30 zou ons vliegtuig vertrekken. Na het inchecken van de bagage en het afscheidnemen van onze ouders, broertjes en natuurlijk onze lieve vriendjes verdwenen we door de douane. Even de Victoria's Secret winkel, zonder BH's :(, bekeken, een beetje gegeten en door naar de gate.

Bij de gate aangekomen moesten we door een fullbody scan. Alles af, armen omhoog, en er weer uit. Erna even gespiekt naar het resultaat en ja hij doet het! Alle metalen die op, aan of in je lichaam zitten werden aangegeven met gele vierkantjes.

Al snel konden we boarden, daar zaten we dan in een enorm vliegtuig! Het opstijgen, vliegen en landen ging prima en de vlucht ging eigenlijk vrij snel voorbij! Filmpje gekeken, muziek geluisterd en bejeweld gespeeld. De overstap op Dubai was ook prima, alles was goed geregeld en we hadden wifi haha!

De vlucht van Dubai naar Singapore had al snel vertraging opgelopen bij het boarden, ook het taxiën naar de startbaan duurde vrij lang waardoor we uiteindelijk ongeveer een half uur vertraging hadden. Deze vlucht zou wat langer duren en ging naar ons gevoel ook minder snel dan de eerste vlucht. Met flink wat turbulentie geprobeerd te slapen maar verder komen dan een beetje dutten lukte niet.

Aangekomen in Singapore ging alles weer lekker vlot. Stempel in het paspoort, koffers van de band halen, pinnen en een taxi regelen. De taxi chauffeur heeft ons daarna recht voor het hostel afgezet. We waren er!

We hebben ons opgefrist, even rustig aan gedaan en zijn daarna de omgeving van het hostel gaan verkennen. Waaronder Clarke Quay, een omgeving met veel restaurantjes, barren, muziektentjes en een aantal clubs. Hier meteen maar even een cocktail gedronken en shisha gerookt. Wat een mooie eerste avond! En wat zijn we moe!

Terug bij het hostel eerst de filmcollectie van het hostel gekidnapt en een filmpje opgezet. Hier maar de helft van gezien aangezien we telkens wegvielen in een welverdiende slaap.

De planning voor vandaag gaan we dalijk maar eens maken, we doen in ieder geval lekker rustig!

Groetjes van ons aan iedereen thuis! We missen jullie maar zijn ook zeker al aan het genieten van de omgeving! Singapore is gigantisch en tot nu toe indrukwekkend!

We houden jullie op de hoogte!
Xxx Eva en Saranda

• 05 Juli 2012 - 19:13

Sandrina:

Hoi lieverds,
    Geniet ervan, maak veel mooie foto's. (ook met beertje)
    Dit verslag geeft al aan dat jullie het naar jullie zin hebben samen.
    Op naar Manado.

Liefs Mam xxx

• 06 Juli 2012 - 20:54

Dik Izelaar:

Hoi Saranda enEva,
    Leuk om via jullie blog te lezen waar wij (Kathy en Ik) over een kleine week ook zullen rondlopen.
    Volgens mij hebben jullie het goed naar je zin. Blijf bloggen en tot 20 juli in Sorong.
    Grtz Dik

• 07 Juli 2012 - 08:12

Sandrina&Evert Jan:

Wij zijn heel benieuwd naar een foto met dat mooie uitzicht. luv u xx