Het is bijna zover... - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: EvaSaranda

Blijf op de hoogte en volg Saranda & Eva

02 Juli 2012 | Nederland, Rhoon

... vanmiddag vertrekken wij om half 4 vanaf Schiphol voor 6,5 week naar Singapore & Indonesië! Spannend!!

Rond een uur of 12 zullen we onze eerste overstap hebben in Dubai, daarna vliegen we door naar Singapore waar we 4 dagen zullen blijven!

Aankomende vrijdag vliegen we door naar Manado (Noord Sulawesi) waar we een weekendje zullen verblijven. De bestemming daarna is Sorong (West Papua) waar we 3 weken zullen verblijven en gaan helpen om het onderwijs daar op hoger niveau te krijgen.

Via dit blog zullen wij jullie op de hoogte houden van onze activiteiten en avonturen. Ook zullen we jullie regelmatig jaloers gaan maken met mooie 'vakantiekiekjes'! Vergeet ons daarom dan ook niet te volgen ;)

Sampai jumpa lagi ofwel, tot ziens!

• 02 Juli 2012 - 07:41

Tiny:

lieverd nog een keer veel plezier en ik blijf je volgen doe voorzichtig en geef everdine en de kids een dikke kus van ons
    wij zijn trots op jullie

• 02 Juli 2012 - 09:01

Monique V/d Linde:

Wat klinkt het ontzettend spannend! Ik wens jullie heel veel plezier toe en maak er een geweldige tijd van.

Groetjes,

Monique