Oproep - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu Oproep - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Saranda & Eva Ons - WaarBenJij.nu

Oproep

Door: evasaranda

Blijf op de hoogte en volg Saranda & Eva

27 Januari 2012 | Nederland, Eindhoven

Hi everyone!

We zijn op het moment veel dingen aan het regelen voor onze reis. Denkend aan de boeking van de vluchten en hotels.
Voor vandaag rest ons nog één ding...

Een oproep schrijven om sponsors te werven!

Nu hebben we een heel leuk idee, als u/jij nou een leuke opdracht voor ons verzint (denk aan bijvoorbeeld: dat wij een knuffelbeer meenemen en deze overal voor u/je fotograferen) in ruil voor een mooi geldbedrag (door u/jou gekozen uiteraard)!
Van de ingezonden opdrachten kiezen wij de 10 leukste/origineelste opdrachten uit.
We hopen op vele reacties.
Oprdachten kunnen worden ingezonden t/m 17 juni 2012 naar evasaranda@gmail.com of als reactie op deze blog.

Als u niet op een leuke opdracht kan komen mag u uiteraard ook een vrijwillige bijdrage leveren aan onze reis :)!

Wij gaan niet alleen maar rondreizen en genieten, maar ook werk verzetten op http://www.facebook.com/DVPPI?ref=ts . Wij gaan hier bijvoorbeeld workshops geven aan de docenten omtrent onderwijspsychologie, misschien leuk om ook eens rond te kijken op deze facebookpagina!

Veel knuffels,
Eva en Saranda

• 23 Juni 2012 - 18:27

Gerda Walgaard.:

Goede reis!
    En heel weer terug komen!
    Tante Gerda

• 29 Juni 2012 - 19:29

Sandrina:

Het begint nu echt spannend te worden!
    Nog 3 nachten en dan is het zover.
    Maar morgen eerst een feestje.
    liefs mam. xxx

• 01 Juli 2012 - 14:46

Geertje Robbemond:

hallo Saranda, 2 juli en dan is het zover en ga je aan je reis beginnen.
    Vanuit Klazienaveen wensen we jullie een goede reis en proberen het te volgen. groetjes van oom Jan en tante Geertje Robbemond